onsdag den 1. oktober 2014

Eyelash extensions hos Style Lash

I tirsdags var jeg inde at få mig et lille beauty-fix, som jeg længe har drømt om at prøve på egne øjne og jeg er ovenud glad og tilfreds med resultatet, så jeg vil nu dele det med Jer, der læser med derude :-)

Behandlingen jeg fik kaldes Single Eyelash Extension og foregik hos den eksklusive nyåbnede salon Style Lash i Randers. Single Eyelash Extension er en metode, hvorpå der påsættes enkelte vipper, på hver af mine egne naturlige vipper for at opnå et flot og naturligt resultat, så jeg fremover kan gemme min mascara og vippebukker langt væk, men samtidig have følelsen af at have et "færdigt" look lige fra morgenstunden (ja, det lyder næsten for godt til at være sandt, men jeg er allerede efter første nat med mine nye vipper, blevet overbevist om at det kan lade sig gøre).

Jeg elsker at have makeup-frie dage, men jeg skal være ærlig at indrømme at jeg føler mig meget "nøgen" uden min mascara, da mine egne naturlige vipper ikke hverken bukker eller fylder særlig meget uden hjælp, så nu skulle den mere eller mindre permanente løsning altså afprøves.
Inden vi gik i gang med behandlingen satte søde Tina, som er indehaver af Style Lash, mig grundigt ind i behandlingen. Det var alt lige fra vippernes naturlige cyklus til hvilken vippetype, der ville give det flotteste og mest naturlige resultat udfra hvilken retning mine egen vipper vokser i. Vi snakkede om de forskellige længder og blev enige om at bruge vippe-typen der kaldes b-curl, som er naturlig men stadig har en flot bue, som åbner øjet mere op. Det viste sig at være det helt rigtige valg, for mit vedkommende. Til min store overraskelse kan det absolut ikke mærkes at vipperne er kommet på, jeg havde forventet at man lige skulle vænne sig til det, men det føles helt naturligt og som om intet er ændret, hvilket er meget positivt.
Da vi var halvejs igennem behandlingen, så mine vipper ud som på billedet nedenfor. Her er det super tydeligt at se forskel på øjet med og uden vippe-extension.
På de to billeder nedenfor, kan I se før og efter billedet og den tydelige ekstra længde der nu er blevet tilføjet mine vipper. Behandlingen tager godt og vel to timer, da det er et meget grundigt og perfektionistisk arbejde der bliver udført. 
Hos StyleLash kan man udover Eyelash Extention også få lavet Brow Extensions, Shellac på neglene og inden længe vil man også kunne få lavet Botox og Restylane. Så det er lidt af en skønhedshule der endelig er åbnet op i Randers, det er så skønt :-)
Tina og hendes fine salon får de varmeste anbefalinger fra mig, både for god og super professionel service, men også særligt for den hyggelige atmosfære der fylder rummet, så man kommer helt ned i gear og fornemmer følelsen af velvære og rigtig tøse-forkælelse. Jeg er spændt på hvor længe der går før vipperne skal fyldes os igen og jeg skal nok holde Jer opdateret her på siden, så I både kan følge med i holdbarheden og hvor god jeg er til at passe på dem - har lovet mig selv at jeg vil gøre mig umage :-)
Style Lash finder du på Udbyhøjvej 79, 8930 Randers NØ og du kan 
booke en tid via hjemmesiden www.stylelash.dk lige her eller ringe direkte på tlf. 50507429.
Du kan også finde Style Lash på facebook lige her, hvor jeg gerne vil opfordre Jer til at trykke "Synes godt om". 

xo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar