lørdag den 9. november 2013

David Beckham

"30 Dages Udfordring" - Dag 22
Et kendis crush

Det skal ikke være nogen hemmelighed at David Beckham har været mit helt store kendis crush siden mine helt unge teenage-år.

Faktisk var det så ekstremt at jeg i folkeskole-tiden havde mit værelse tapetseret i plakater med hans kønne ansigt, lavede fanbøger og stolt gik rundt i min storebrors fodboldtrøjer med Beckhams nr. på ryggen. Jeg lavede sågar collager med billeder af det populære par, men klippede Victoria's ansigt ud og erstattede det med mit eget i stedet for, haha! Lidt freaky erkendeler at udlevere, men ikke desto mindre er det sandt. Jeg var vidst en håbløs forelsket lille unge!

I dag er jeg stadig meget begejstret for fodbold-ikonet, men i ligeså høj grad imponeret af hans store, smukke familie og ikke mindst hans altid velklædte fremtræden. Dyb respekt (og stadig lidt savl) her fra..






2 kommentarer:

  1. Kunne ikke være mere enig! Så smuk en familie - elsker at de har 4 børn istedetfor blot et enkelt eller to. De er total yndlings kendis-familie, både hvad angår styling af dem selv og børnene, men ihvertfald også hvad angår talent og profession.

    Så jeg er HELT enig med dig ;-) savle!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte nok at jeg ikke var alene om den mening :)

      Specielt Romeo og Harper synes jeg virkelig er nogle skønne unger!

      God søndag herfra :)

      Slet