lørdag den 9. november 2013

A Bad Habit

 "30 Dages Udfordring" - Dag 21
Min værste vane

Jeg har engang hørt at det kun tager 21 dage at bryde en dårlig vane - jeg har snart forsøgt i mere end 20 år at slippe af med min, men det er desværre ikke lykkedes mig endnu. 

Uanset hvor god tid jeg er i, formår jeg stort set altid at komme sent ud af døren. Dermed ikke sagt at jeg altid kommer for sent, men det er i hvert fald yderst sjældent at jeg kommer for tidligt. Ligegyldigt hvor meget jeg har øvet mig, er der altid et eller andet der kommer op og gør mig forsinket. Jeg tror altid lige at jeg kan nå at skifte neglelak, sætte en tøjvask over eller skrive et blogindlæg. Det resulterer så i, at jeg for det meste kommer ud af døren med to forskellige sokker på og med en rimelig høj puls, inden jeg når frem til dem jeg skal mødes med.

 Jeg er SÅ træt af mig selv i sådanne situationer, for jeg synes virkelig det er respektløst at komme for sent, og jeg bliver simpelthen så sur når det gælder andre. Det burde jeg i realiteten ikke at kunne tillade mig.. Men hvis morale er godt er dobbeltmorale vel dobbelt så godt? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar