fredag den 9. november 2012

My skin loves



Uden at skrive en detaljeret forklaring på hvordan og hvorledes jeg plejer min hud, får i her bare et lille indblik i nogle af mine foretrukne produkter. Det er langt fra dem alle jeg bruger hver dag, men samlet set er disse mine favoritter. Alle produkterne er unisex, så på den måde er det genialt at Mark og jeg kan bruge de samme produkter :)
Husk på at alle hudtyper er forskellige og det er individuelt hvilke produkter der passer bedst til netop din hud. 
(Produkterne er listet i tilfældig rækkefølge)

1. pure perfection - natcreme.
2. truth serum collagen booster - collagen booster med C-vitamin.
3. ultimate lift eye gel - beroligende og opløftende natcreme til øjnene med agurk og calendula creme.  
4. herbal day creme spf 15 - fugtgivende dagcreme med anti-oxidanter og solfaktor 15.
5. pick me up face tonic - facetonic efter rensning af huden.
6. body sleek hydrating lotion - fugtgivende bodylotion fuld af vitaminer.
7/8. on the go cleanser - rensegelé til ansigtet.
9. clarifying body wash - skøn body wash der efterlader huden silkeblød.
10. firm action mask - maske med urter og naturens egne ekstrakter. 
11. invigorating night gel - natcreme der hjælper med at fjerne pigmentfejl og urenheder. Indeholder vitamin A, E, og C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar